Sprzedaż przyszÅ‚oÅ›ci: procesy + emocje w budowaniu relacji z klientem – wykÅ‚ad z tÅ‚umaczeniem symultanicznym
1. Jak wykorzystać rewolucyjne odkrycia w psychologii, neurobiologii i antropologii do znacznego zwiększenia skuteczności komunikacji sprzedażowej?
2. Zaufanie jako kluczowy element przekonywania do zmiany i wpływu
3. Komunikowanie siÄ™ poprzez opowieÅ›ci (storytelling) – jak opowiadać, by budować zainteresowanie, zaangażowanie i reakcjÄ™
4. Architektura tworzenia opowieści sprzedażowych: story board
5. Jak wykorzystać storytelling i empatyczne słuchanie w całym cyklu zakupowym klienta
a. Inicjowane cyklu zakupowego z wykorzystaniem historii
b. Historie uwiarygadniajÄ…ce i budujÄ…ce wizjÄ™ zakupowÄ…
c. Od odpowiadania na zastrzeżenia i wątpliwości klienta do budowania zrozumienia – nowy sposób radzenia sobie z oporem klienta
d. Historie korporacyjne: od historii założyciela, po wykorzystanie historii w przedstawianiu strategii, wizji, coachingu